A line of boxes in an open field

God Kväll
Fjälturen var mycket mysig. Inte för att jag åkte så mycket men en sväng åkte jag och gick en efter det. Sjukt härligt var det. Min uppgift var att ge mat till 2orna när de kom tillbaka från deras turer. Så 2 x 20min att ge dem mat var det jag gjorde. Sen byggde jag och Rikard en soffa i snön och satt där mest. Vi gjorde ett försök att åka pulka men sjönk bara ner i den djupa snön när vi skulle upp för backarna. Vi skulle haft snöskor. Det hade vi förra året iallafall. Sen har jag bara hängt med Linn och vi har fixat en skit bra present till Anden som fyller år på Söndag!! Jippi. Vi är faktiskt lite stolta över den. Träffa Ladan en sväng också Dom var lite fulla tror jag faktiskt.
Nu är jag hemma i sängen och lyssnar på Johnossi - What's The Point. En ny bra låt jag gillar. Johnossi är bra. Det var väl det jag hade och säga idag. Jag har fixat en Cowboy hatt tills på Söndag i alla fall :)
Jag hoppas på stek väder i morgon och en as bra tur på fjällen, jag ska leda "solar" gruppen. Haha. Nu ska jag läsa The Secret som jag beställde i förrigår eller något. Evelina rekomenderade den då blev det så! Den verkar intressant. Det är inte ofta jag läser. Alls. Men när jag väl gör det går det undan så nu ska jag stänga ner datan och läsa den. Bara en till låt.
Puss och Kram. I morgon blir det bilder också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0