17:03

Hola Guapas!
Idag gick jag upp klockan 7 och åkte till jobbet. Pigg var jag faktistkt. Lite konstigt. Runt 8 så väckte jag Ladan. Om jag måste vara vaken måste de också vara det. Såklart.
Efter jobbet sprang jag hela vägen ner från Fjällgården för att säga hejdå till Anden. Jag var till och med där före dem. Det är valborg men jag bojkottar den för jag har inte tid att fira eller vara full. Jag är inte ens pepp på sommarfesten på söndag. och JAG brukar alltid peppa sönder till sommarfesten. Det är nog för att det regnar. spöregn. Inte kul. Ska kolla Avatar senare ikväll för mamma har köpt den på dvd. Kolla var hypen är om. Men jag tror dock att den är grymt mycket bättre i 3D. Det var ju flera som tog självmord efter Avatar för den världen var så vacker till jämförelse mot våran hahaha. N00bs.
Imorgon kommer DAJJAN. Jag saknar henne.
Pusspusspuss
En fin bild på syster i Thai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0